Avatar billede renegademaster Nybegynder
06. april 2010 - 10:41 Der er 2 kommentarer

Søg filer i hele træet og flyt gamle filer til anden dir.

Hej Eksperter

Det er snart 7 år siden jeg har skrevet noget script sidst, og har nu fået en opgave på arbejde, hvor jeg godt kunne bruge noget hjælp.

Scriptet skal gøre følgende:
søg alle filer igennem i alle mapper + undermapper.
(*.* eller måske *.var)
sortere i filerne efter dato + flytte gamle filer til ny mappe.

går ud fra man kan bruge xcopy. eller et lille vbscrit.

se evt. http://support.microsoft.com/kb/240268

Meget nemme 200 point. håber i kan hjælpe.

/René
Avatar billede acore Ekspert
22. april 2010 - 09:48 #1
Jeg ville bruge Total Commander: Brug Search til at finde filerne, derefter sorteret efter dato i en listbox, og så er det bare at markere og flytte. Kræver ingen kode, og det er Shareware, så du kan prøve det gratis...
Avatar billede renegademaster Nybegynder
22. april 2010 - 18:01 #2
Det skal bare køre som et automatisk script, så det går ikke jeg gør det manuelt, det kunne jeg nemlig også gøre med stifinderen. men var ikke godt nok.