Avatar billede Lindharth Nybegynder
05. april 2010 - 19:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Begrænsninger på PC'en ved åbning af links

Lige pludselig kan jeg ikke længere aktivere links i de mails jeg får i min Outlook. Når jeg forsøger kommer en boks op som fortæller:
"Handlingen blev annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren".

Jeg formoder det er en sikkerhedsindstilling men nu har jeg ledt i 3 stive timer og mit humør er efterhånden lige så stift!!

Håber der er een der lige ved hvor jeg kan komme udenom dette på?

På forhånd tak for hjælpen!
05. april 2010 - 19:41 #1
Hvorfor skal jeg skrive det hver gang *S* ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

MS Outlook ? Version ?
Outlook Express ?

Hvilket evt. sikkerhedsprogram ?
Avatar billede Lindharth Nybegynder
06. april 2010 - 17:39 #3
Hvorfor er det ikke første gang jeg ser den strofe? Jeg lærer det aldrig.

Det er Windows 7
Microsoft Outlook 2007 SP2
Virsprogram er Avast 5.0.462

Jeg har for nylig afinstalleret Google Chrome (hvis det betyder noget)
06. april 2010 - 22:58 #4
...Jeg har for nylig afinstalleret Google Chrome (hvis det betyder noget) ... - Jo det betyder sandelig 'noget' !!!

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301 ?

WIN7 ... kontrolpanel - Programmer - Alle elementer - (Følg guiden - speciel mht InternetExplorer...)
Avatar billede Lindharth Nybegynder
07. april 2010 - 07:22 #5
Jeg har fulgt guiden fra dit link. Den første streng der skal køres går fint men så kommer de efterfølgende med denne besked:

"The module "mshtml.dll" was loaded but the entry point DIIRegisterServer was not found.

Make sure that "mshtml.dll" is a valid DLL or OCX file and then try again"

Nogen ide om hvad der kan være galt?
07. april 2010 - 08:06 #6
Hvad med del TO i #4 ?
Avatar billede Lindharth Nybegynder
09. april 2010 - 17:47 #7
Jeg kan ikke lige finde det der "alle elementer"....Hvor skulle det stå henne?
Avatar billede Lindharth Nybegynder
14. april 2010 - 19:53 #8
Jeg har geninstalleret Google Chrome og nu kan jeg igen følge links fra Outlook. Ikke lige den løsning jeg havde håber på, men hvad fanden gør det :))

Tak for tiden, karise_larry