Avatar billede lasse0000 Novice
05. april 2010 - 16:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ISO tracker

Hejsa  Er der en der kan guide mig hen til en side eller andet, hvor jeg kan læse om ISO tracer. Leder efter et program der kan arbejde på tværs af div operativsystemer, og har i den forbindelse brug for noget baggrundsviden.
Avatar billede lasse0000 Novice
05. april 2010 - 16:51 #1
Glemte at skrive at jeg har fundet et program der kan det jeg søger,det hedder JIRA og er et såkaldt issue tracking, ville godt se om jeg kunne være heldig at finde noget tilsvarrende, men det kræver jo lidt viden.
Avatar billede agercon Nybegynder
05. april 2010 - 17:19 #2
Kunne du beskrive lidt nærmere, hvad du skal bruge det til. Så vil det være lettere at hjælpe.

Hvis jeg søger på ISO Tracker får jeg noget om priser på stærkstrøm fra forskellige energiselskaber.
Avatar billede lasse0000 Novice
05. april 2010 - 17:29 #3
Det er et projekt planner, der kører på en åben platform? det kan installeres så flere brugere kan anvende det på tværs af deres operativsystem.
Avatar billede lasse0000 Novice
10. april 2010 - 11:02 #4
Har fedtet lidt rund, og kommet frem til at det såmænd bare er en åben platform, som kan fungere uafhængigt af OS, typisk er de lavet til at køre i en Browser.