Avatar billede runeudby Nybegynder
05. april 2010 - 10:52 Der er 5 kommentarer

allways on stofa

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at tilmelde mig stofa allways on.

Min opsætning er som følger:

Mit internet/tv går ind i stofas udleverede modem og videre til en swift, som fordeler det til min zaptor boks og min trådløse router (linksys WRT54GL).

Internette fungere fint, men jeg vil gerne undgå at skulle logge in hele tiden, da jeg har en del der skal køre over det trådløse net. Fx. 2 bærbare, ps3, iphone mv.

Jeg har været på minesider på stofa.dk og tilmelde min trådløse router mac-addresse (står under bunden) til allways on. Men det har ikke hjulpet.

Er der nogen der kan have en ide om hvad der kunne være galt??

På forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede noltus Novice
05. april 2010 - 11:00 #1
Hvis du har mere end 1 comp.på forbindelsen skal du have en famillie opkobling for at klare det problem.
Avatar billede ksoren Nybegynder
05. april 2010 - 11:05 #2
Jeg har ikke stofa, men har man en router, skal man ikke have familiepakken.
Avatar billede runeudby Nybegynder
05. april 2010 - 11:19 #3
Alle mine maskiner kan logge på nettet og være på på samme tid. Jeg skal bare logge på stofa, på hver enhed, hver gang disse skal bruges. Men det er altså ingen problem at være på på samme tidspunkt.

Det er bare den login side, jeg gerne vil undgå.
Avatar billede johnnylassen Seniormester
25. januar 2011 - 18:42 #4
Hvis du sender dit kundenummer vil jeg se på det. Send til jol@stofa.dk
Avatar billede johnnylassen Seniormester
22. maj 2013 - 06:47 #5
Der er så kommet always on siden hen...