Avatar billede Ida2 Nybegynder
03. april 2010 - 17:57 Der er 5 kommentarer

Coca cola yoyo

Hej:)

Jeg er på jagt efter en af de gamle coca cola yoyo'er. Hvis der er nogen som ligger inde med en de vil sælge eller ved hvor jeg kan få fat i en, må i meget gerne skrive tilbage?
Avatar billede The_Buzz Novice
03. april 2010 - 17:58 #1
http://www.dba.dk/coca-cola-samling-samling/id-65527468/

Samling bestående af uhyrre sjældne dåser fra Italien, Tyskland og Danmark. Gamle danske glasflasker 1 liter og ½ liter. Diverse coca cola merchandise herunder yo-yo'er fra 1988 konkurrencen og en folder med yo-yo tricks fra samme årgang. Sælges samlet eller hver for sig. Super Retro. Giv et bud!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2010 - 20:43 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2010 - 20:44 #3
Ups, der havde du selv været ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2010 - 20:44 #4
Ellers er der de nye af slagsen: http://www.dragestedet.dk/group.asp?group=131
Avatar billede Ida2 Nybegynder
04. april 2010 - 11:23 #5
Hvad siger du til 50 kr. for en coca cola yoyo?:)