Avatar billede SunShine87 Nybegynder
03. april 2010 - 16:42 Der er 1 kommentar

Intet virker hjælp mig! Controller bus#00, Device#1F, Function#02: 06 Ports, 03 Devices

Hej alle sammen. Jeg sidder i mit største problem nogensinde.

Jeg har en ca. kun 30 dage gammel stationær pc. Det skal siges, jeg fik den ude Windows. Så jeg har haft Windows 7 på den. Jeg har så lavet en afbillede af hele min harddisk, med det indbygget system i Windows 7 Ultimate, så jeg kunne genskabe den. Det har virket fint i lang tid. Så vælger jeg og genskabe den igen, for 3. gang. Den udføre det som den skal og alt, som de andre gange. Den genstarter, også får jeg bare denne meddeles i en sort skærm:

Controller bus#00, Device#1F, Function#02: 06 Ports, 03 Devices

Og den går bare ikke videre. :/ Jeg forsøger så med Windows 7 DVD, jeg trykker forgæves på mit tastatur, for at få den i boot menuen, men forgæves, jeg forsøger og komme ind i min Bios, der sker heller intet. Jeg bliver bare lidt efter sendt til den her meddeles

Controller bus#00, Device#1F, Function#02: 06 Ports, 03 Devices

Jeg kan intet gøre, jeg kan se, at den slet ikke register jeg har et tastatur sat til, som betyder jeg kan trykke forgæves på alle taster. :/

Jeg sidder fuldkommen fast. Jeg har prøve at skifte tastatur, til et gammelt et, et der ikke er USB, det hjælper heller ikke, jeg prøve andre usb porte uden held også. En eller anden pleas hjælp, jeg følere mig fuldkommen magtesløs. Hvad skal jeg gøre ude et tastatur der vil virke? :/
Avatar billede kimtheman Novice
04. april 2010 - 00:24 #1
Tja har du en Pc der ikke er mere end 30 dage gammel og så har du allerede genskabt data 3 gange? Og hvis ja hvorfor om jeg må spørge..