Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
02. april 2010 - 09:55 Der er 6 kommentarer

Skærmen virker ikke til bærbar

Hej alle sammen.

Min bærbar har problemer med skærmen, lige fra jeg starter den er skærmen helt sort, dog virker den med en ekstern skærm. Jeg har vista på den og jeg regner med at få sendt den ind til reparation men hvis i kan hjælpe mig vil jeg gerne tage imod den. Skærmen er sort hele tiden og det har den været siden en nat hvor jeg bare lukkede for computeren, men efter den nat har skærmen ikke virket siden.

På forhånd tak.
02. april 2010 - 10:40 #1
Hvilken fabrikat/model/type/ ?

Der er sansynligvis en "Hotkey" til at skifte mellem [Intern]/[Extern]/[Intern]+[Extern] skærm ! Den skal du lige finde og aktivere ...

---

Du bør/skal pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Jacob1509
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2010 - 10:40 #2
På nogle bærbare kan man aktivere ekstern skærm med fn + en f taste.
Kan det tænkes det er det der er sket?
Har du en manual til din pc hvor du kan slå det op?
Avatar billede Ali40105 Nybegynder
26. maj 2010 - 00:59 #3
Det kan være bærbarens ram ikke sidder som den skal.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. maj 2010 - 01:20 #4
tror du vi hører noget fra ham?
26. maj 2010 - 06:18 #5
NOPE - spild af 'krudt' ?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. maj 2010 - 19:19 #6
Jeg hopper af tråden her