Avatar billede gormgorm Nybegynder
02. april 2010 - 07:46 Der er 1 kommentar

webshop med video streaming

Hej, jeg ønsker at lave en webshop, hvor man kan betale for at se video tutorials, f.eks. et månedligt gebyr for fri adgang til alle videoer.

Jeg har søgt lidt på diverse webshops med moduler, men har ikke fundet det jeg søgte.

Er der nogle som ved om der ligger nogle færdige webshop/cms løsninger, danske/udenlandske?

Alternativt kan det også være betaling for at downloade filer, men streaming vil være det bedste.
Avatar billede jps6kb Novice
13. april 2010 - 08:39 #1
Hej,

Modul kan jeg ikke klare, men jeg kan lave en shop til dig, som kan det du efterspørger.
Kontakt mig evt. på kim[a]b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang