Avatar billede jsmitx Nybegynder
01. april 2010 - 14:32 Der er 8 kommentarer

Opret FTP forbindelse via port 80? HASTER

Hej folkens.

Nogen der ved om det på en eller anden måde er muligt at oprette forbindelse til en FTP server på en anden måde end gennem port 21?

Jeg er pt indlagt på sygehus, og i den forbindelse har jeg kun internet gennem det "offentlige". Her har de blandet andet lukket for port 21. En del af mit arbejde foregår i Dreamweaver og jeg har behov for at kunne oprette forbindelse til nogen af mine kunders hjemmesider.

Nogen der har en ide om dette kan lade sig gøre på nogen måde?

Gode point - det haster.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. april 2010 - 14:52 #1
Er der lukket for udgaaende port 21 ?

En proxy server udenfor den firewall burde loese det problem !
Avatar billede jsmitx Nybegynder
01. april 2010 - 15:13 #2
Ja der er lukket for port 21.

Jeg har desværre ingen erfaring med opsætning af proxy server.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. april 2010 - 15:18 #3
Den skal ogsaa sattes op udenfor.

Jeg vil tro at du kan koebe en service, hvis ikke du har en server staaende som du kan saette op til det.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. april 2010 - 20:28 #4
løsningen er webdav
eller SSTP vpn

men da du er på hospitalet skal du nok heller blive rask i stedet for at arbejde
Avatar billede sten2004 Nybegynder
04. april 2010 - 22:52 #5
Har du mulighed for at køre RDP via default porten 3389? Så skal du du jo bare arbejde via en anden server.

Er der ingen kontrolpanel eller web-admin adgang til nogle af siderne?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
06. april 2010 - 21:46 #6
noget kunne tyde på at han er blevet lagt i kunstig koma, siden han ikke gider at svare
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
12. april 2010 - 15:25 #7
gu ved om han sov ind, på det der hospital
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. maj 2010 - 07:06 #8
som det er normal kortyme med Klovnen, så nægter han som altid at svare http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jsmitx
nogen spørgsmål har han nægtet at svare på i over 6år

hva så Møffe skulle du ikke snart se at komme med et svar