Avatar billede sheelac Nybegynder
31. marts 2010 - 03:14 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Brændeprogram

Hej godtfolk på eksperten.
Jeg sidder lidt og leder efter et godt brændeprogram, og jeg vil helst ik spilde penge på et program som ikke opfylder mine krav.

Jeg har prøvet diverse trials, men ikke nogen som virkelig sagde mig noget.

Det skal være brugervenligt, let tilgængelig og ikke mindst hurtigt.
Det skal kunne brænde og kopier cd'er, dvd'er og image/iso-filer.

Det skal ikke være muligt at brænde blueray, da jeg ikke har brug for det. Så bare det standarde.

Er der nogle som kan give mig nogle forslag, og/eller nogle forklaringer på hvorfor det program er godt? Eller endnu bedre, nogle links hvor man kan læse om programmet. :)

På forhånd mange tak! :D
31. marts 2010 - 06:25 #1
Hvilke har du prøvet ?

http://www.nero.com/eng/index.html ?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2010 - 07:29 #2
det her er et stærkt alternativ til nero

http://www.ashampoo.com/frontend/products/php/product.php?session_langid=2&idstring=2210

det kan også brænde blueray men det skal du ikke bruge så det lader du bare være med at bruge.

det er let at bruge og kan det hele.
men det er et købe program.

m.v.h
Avatar billede haverslev Novice
31. marts 2010 - 08:10 #3
Selvom dette hedder Cdburner XP, så er det kompertibel med Vista og W7 også:
http://cdburnerxp.se/
Avatar billede hammock Nybegynder
31. marts 2010 - 08:24 #4
Jeg har med stor fornøjelse brugt det gratis program Imgburn i lang tid. Super hurtigt og let overskueligt.

http://www.imgburn.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2010 - 20:33 #5
Det gratis Cdburner Xp har jeg læst mange gode anmeldelser på. Det har blevet sammenlignet med Nero og andre kendte programmer. Og i daglig brug har det de funktioner man har brug for. Så skulle jeg vælge et andet end det jeg selv bruger (ulead Moviefactory), så havde jeg brugt Cdburner Xp, som tillige et et gratis program.
Avatar billede sheelac Nybegynder
31. marts 2010 - 21:47 #6
Jeg har prøvet nero, cloneDVD, Express Burn, Alcohol 120% og Roxio Creator. Ingen af dem sagde mig så meget. Enten fordi de lavede for mange fejl eller var for uoverskuelige.

Men jeg tester lige cdburner. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2010 - 22:00 #7
Lige en bemærkning: Så er brænderprogrammet ikke bedre end de medier du bruger. Så hvis du bruger billige medier brændt i en høj hastighed,vil der komme fejl selv med gode programmer.
Avatar billede sheelac Nybegynder
31. marts 2010 - 22:42 #8
Billige medier? Mener du brændbare discs? Der bruger jeg Prodye Titanium 8, de har dog aldrig skabt problemer før. Så mon ikke de er okay? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2010 - 22:51 #9
Ja jeg mener brændbare medier. Har læst flere test med disse, hvor den hastighed der var lovet ikke holdt med de billige medier.Der kom alt for mange "Frees bie'er" (fejlbrændinger)
Dog vil jeg sige, jeg selv bruger lidt billigere medier, men jeg brænder med langsom hastighed. Og Prodeye som du henviser til, har jeg god erfaring med. Bruger selv dem der hedder Video guld, når jeg brænder dvd film. Så jeg tror også Titanium 8 er ok skiver.
Avatar billede sheelac Nybegynder
31. marts 2010 - 23:45 #10
perfekt. Programmet virker som det skal, og filmen pt ser ud til at være fejlfri. Så haverslev smid svar som tak for dit forslag, og 220661 smid svar som tak for dine hjælpsomme vejledninger, hvis man kan kalde dem det. :D
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2010 - 23:53 #11
Det er i orden. Glad for at være til hjælp. Held og lykke med "hjemmebrænderiet"!!
Avatar billede sheelac Nybegynder
01. april 2010 - 16:36 #12
haverslev smid svar, tak. :)
Avatar billede haverslev Novice
03. april 2010 - 19:46 #13
Du har jo lukket og givet points ?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2010 - 23:43 #14
Hej haverslev
Prøv at gå her hen:http://www.eksperten.dk/spm/906149
Så får du dine fortjente point. Vi laver en "deler"
Avatar billede sheelac Nybegynder
13. april 2010 - 05:22 #15
Havde du ikke behøvet, 220661. :) Det var bare mig som blev lidt utålmodig. Havde jeg tjekket lidt tidligere, så kunne jeg altså sagtens ha oprettet en ny tråd, og give haverslev samme antal points, som tak for hjælpen. :)

Så hvis I ønsker det fulde antal points.
Altså 30 hver, så kan jeg altså sagtens gøre det. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2010 - 06:33 #16
Nej det er fint med mig. Ingen problem med det.