Avatar billede Janni Praktikant
30. marts 2010 - 15:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stavekontrollen i Word - den er holdt op med at virke rigtigt:-(

Hej alle

Er der én, der kan hjælpe mig med mit stavekontrols-problem:

Word fanger stadig grammatiske fejl (med grøn understregning)

Word fanger IKKE stavefejl (med rød understregning) - det gælder også, selvom jeg bruger genvejstast (F7)

Jeg har prøvet at tjekke i indstillinger - der er ikke umiddelbart noget galt. Den har fundet rigtig sprog, og der er sat hak i løbende stavekontrol.

Synonymordbogen virker stadig upåklageligt.

Håber der er én, der sidder med en løsning. På forhånd tak!

Mvh. Janni
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. marts 2010 - 16:10 #1
Prøv at lave en reparation med din office disk.
Avatar billede torbenso Nybegynder
30. marts 2010 - 16:15 #2
skriv en fejl og vær sikker på det er en tydelig fel som f.eks. ''buyibg'' Tast F7 og vælg i bunden indstillinger og tjek om der er kommet et flueben i nr. 2 under ''skjul stavefejl i dette dokument''  eller nr. 4 ''vis kun forslag fra hovedordbogen'' ellers skal resten været slået til. under stavekontrol.
Avatar billede Janni Praktikant
30. marts 2010 - 16:23 #3
torbenso: Det har jeg tjekket nu - det gav ikke en løsning.

poko1: Hmm, følger der yderligere forklaring til sådan en reparation?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. marts 2010 - 17:13 #4
Hvis du indsætter din Office CD, skulle du gerne få muligheden for at reparere installationen. Gør du ikke det?
Avatar billede Janni Praktikant
30. marts 2010 - 17:18 #5
Jeg har desværre ikke min installations-cd længere:-( Mon der ikke er noget at gøre så??
Avatar billede torbenso Nybegynder
30. marts 2010 - 18:26 #6
Du kender ikke nogen som har samme version af din office, så kan du låne den at reparere med?