Avatar billede plok1 Nybegynder
30. marts 2010 - 08:19 Der er 1 kommentar

xbmc live. hjælp

jeg kan ikke få svar inde på deres egen hjemmeside så håber i kan hjælpe mig.

jeg har installeret xbmc live på c: drevet og har en TB arhd disk kaldet x: som jeg har alt mit musik og film på men jeg kan ikke finde ud af at få mit xbmc ti han hente/læse de filer jeg har på x:

den kan ikke finde dem...

jeg har installeret windows xp på samme drev som xbmc live så jeg kan boote hvad jeg vil.

jeg kan boote windows og gå ind for at smide f.eks msuik på x:  men når jeg så booter på xbmc live så kan den som sagt ikke finde filerene..

håber i kan hjælpe mig!!!
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. marts 2010 - 20:15 #1
Kan dette hjælpe dig?:
Where should I put videos/games/music so that XBMC can read it?
Anywhere you like. XBMC can read off CD/DVD, off the local harddisk, or from network sources. Simply press WHITE while in a root media view (eg Programs, Videos, Music) and then select "Add Source" and browse away.
Sakset fra denne adresse:
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Using_XBMC
/ptj_11