Avatar billede daphne Novice
29. marts 2010 - 21:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan messenger skjules, så den ikke starter op i Windows 7

Min svigermekanik har fået ny pc med Windows 7. Dertil har jeg nu fået Live mail til at fungere.

MEN jeg kan ikke se, hvor jeg kan slå MSN fra, så ikke den fløjter op på skærmen hver gang pc'en startes op ?

Er der ikke et par kloge hoveder, der kan være mig behjælpelig med, hvor jeg kan få den slået fra ?
- jeg formoder ikke, at det er muligt at afinstallere MSN uden at jeg også afinstallerer Live mail, som var hovedårsagen til at MSN også blev downloadet.

Håber noget kan hjælpe.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2010 - 21:26 #1
Start - skriv msconfig i søgefeltet - tryk enter - vælg faneblaet start - fjern vinge ved messenger.
29. marts 2010 - 21:31 #2
Når den er 'åben' - klik på den lille trekant-på-spidsen til højre for (?) i højre side.
Vælg punktet [Vis Menulinie] (Først da kommer menulinien frem - Dooooh...
Funktioner - Indstilninger - Log på
(Gæt selv hvad der skal klikkes FRA der...)

Efter en normal genstart, starter den IKKE automatisk...

---

Programmet kan altid startes manuelt - findes et sted i [Start] menuen
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 21:43 #3
http://www.eksperten.dk/spm/905555

daphne --->
Så kan du måske svare på her, hvordan du fik win Live Mail til at fungere ?
Avatar billede daphne Novice
29. marts 2010 - 21:54 #4
Har skrevet et svar på mail-problematikken inde under indlægget.

Har været ude og aflevere min svigermors pc hos dem nu til aften, og har fået Live mail tl at fungere, så den nu kan modtage/sende post *weeee* - efter mange anstrengelser, og henvendelser til deres udbyder.

Vender lige tilbage på et senere tidspunkt, når jeg får tilgang til hendes pc igen, og kan afprøve at få msn til at ikke pr. automatik at poppe op. Så vær lidt tålmodig.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
01. april 2010 - 14:08 #5
Det lykkedes med beskrivelsen af #2. Så er du ikke rar at lande et svar i denne tråd, så du kan få dine point.

Påskehilsner fra
Gitte Daphne
01. april 2010 - 22:26 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)

PS: Det 'trix' burde mange lære at bruge. Jeg ser MANGE steder hvor Messenger/MSN ligge og 'banker på', og IKKE bruges...
Avatar billede daphne Novice
01. april 2010 - 22:59 #7
Takker pænt for svaret.. point er tildelt.

God Påske.

Mvh.
Gitte Daphne