Avatar billede connecter Nybegynder
31. december 1999 - 01:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Java

Min browser "Internet Explorer 5.0 dk standard version", kan ikke læse alle java applets eller bare almindelig java, hvordan kan det være? Når den kommer til noget java stuff viser den bare et lille åndsvagt ikon istedet for java. Jeg havde ikke det samme problem da jeg brugte 4.0, er der nogen derude der kan give mig et spar på det?

Avatar billede fico Nybegynder
31. december 1999 - 11:53 #1
connecter, det kan være du mangler java-mappen, jeg kan sende digindeholdet og hvor mappen skal være, hvis jeg får din e-mail.
Avatar billede connecter Nybegynder
02. januar 2000 - 18:09 #2
Okay her er min email adresse så.........:connecter@usa.net
Tak for hjælpen!
Avatar billede connecter Nybegynder
05. januar 2000 - 18:42 #3
Fico kan du ikke sende java mappen til denne emailadresse istedet:...gismobla@worldonline.dk
Avatar billede fico Nybegynder
05. januar 2000 - 21:08 #4
Ja, men det bliver vidst først på Lørdag.