Avatar billede bjarnebp Nybegynder
28. marts 2010 - 15:40 Der er 4 kommentarer

Museplade i uorden

Hej Alle

Jeg har haft et ret irriterende problem de sidste par måneder. Det drejer sig om min bærbare computer Acer Aspire 3000 med XP SP2, hvor Synaptics integrerede pegeredskab (standard museplade på bærbar) pludselig holdt op med at fungere.

Det vises godt nok i kontrol panelet, og KontrolPanel-System på computeren siger at der ikke skulle være noget i vejen!
Så er der jeg begynder at spekulere over om der skulle være noget mere grundlæggende i vejen fx fejl i registrerings databasen :-(

Det burde være muligt at få sådan en detalje til at virke uden at man skal reformattere hele disken. En standard Logitech USB mus virker upåklageligt!

mvh. Bjarne
28. marts 2010 - 15:54 #1
Hvad gør den/gør ikke da ?

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/bjarnebp ???
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2010 - 07:24 #2
på acers side ligger der en touchpad driver der hedder 7.12.3

det kunne være du skulle afinstalle den du har inde og installere den

http://www.acer.dk/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=da&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=405&sp=page15e&ctx2.c2att1=5&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=405&CountryISOCtxParam=DK&ctx1.att21k=1&CRC=2620641492

hvis den ikke vises korrekt er her et screenshot af hvordan du gør

http://i39.tinypic.com/15grwis.jpg

de kan godt være lit følsomme men de skal ligesom ikke leve deres eget liv.

m.v.h
Avatar billede bjarnebp Nybegynder
29. marts 2010 - 14:12 #3
nej treatmenice der er jeg HELT enig!
Avatar billede bjarnebp Nybegynder
09. april 2010 - 15:44 #4
Det har jeg da skrevet :-|