Avatar billede nikologo Nybegynder
25. marts 2010 - 12:04 Der er 1 løsning

Php programmør søges - mindre opgave

Vi søger en PHP programmør, der kan lave en (forhåbentlig) mindre ændring i vores præfabrikerede emailsystem (Interspire email marketer), ændringen der skal laves, er en funktion så der kan tilføjes flere smtp servere, og så det kan sende fra flere smtp servere på en gang.

Er du interesseret kan du sende en mail på [fjernet]
Avatar billede rdc Nybegynder
27. september 2010 - 15:25 #1
Du må meget gerne beskrive dit ønske yderligere ved at kontakte mig enten på kontakt@dahii.dk eller gennem www.dahii.dk .

Jeg har erfaring med Interspire email marketer fra tidligere opgaver, så tror vi kan hjælpe dig.