Avatar billede robson Nybegynder
24. marts 2010 - 09:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Analytics - statistik for undermapper

Jeg arbejder med et site som består af en startside og 3 undermapper (DK, SE og NO) - hver undermappe indeholder et komplet undersite for hvert land.

Jeg ønsker at benytte Google Analytics til statistik!

Det er dog vigtigt at jeg kan trække en selvstændig statistik for hvert land - altså for hver undermappe (DK, SE og NO).

Jeg kan finde oplysninger om at oprette filtre i Analytics https://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?answer=55530&hl=da_DK&utm_id=ad - det lyder til at kunne gøre lige det jeg ønsker!
MEN når jeg trækker en rapport fra sitet så kan jeg ikke gennemskue HVORDAN jeg kan isolere oplysninger for et enkelt filter (land), således at jeg kan sende oplysninger isoleret til hvert land.

Er dette muligt og hvordan gør jeg det?
Avatar billede robson Nybegynder
02. september 2010 - 09:00 #1
Af en eller anden årsag fejlede statistikken ved første opsætning (sat op som beskrevet i linket herover), men da jeg slettede profilerne og oprettede dem igen fungerede det... så det er jo dejligt :)
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
05. oktober 2010 - 21:54 #2
Hvorfor opretter du ikke en profil for hvert land eller bruge "Excact" mål på hvert land?
Avatar billede robson Nybegynder
06. oktober 2010 - 09:07 #3
Tja - hvorfor gør jeg ikke det... det er nok fordi det er første gang jeg har behov for at lave denne opdeling og fandt frem til at det kunne lade sig gøre på den beskrevne måde.

Men det kan da godt være at dine forslag er mere korrekte...
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
07. oktober 2010 - 15:16 #4
Sorry, det var bestemt ikke for at være arrogant.
Avatar billede robson Nybegynder
07. oktober 2010 - 15:39 #5
Sådan opfattede jeg det bestemt heller ikke!! :)

Har du et godt link til en super tutorial til analytics? Både opsætning, men også generel data udtrækning!!