Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
23. marts 2010 - 13:00 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Stort Ønske om en Bærbar - Hjælp

Hej,
jeg vil gerne have en bærbar, som skal kunne klare en ordentlig omgang gaming (World of Warcraft, Call of Duty, Counter Strike:Source m.m.) UDEN LAGG!
Jeg har afsat 8-9.000, men er åben for en god handel.
Jeg har set de andre indlæg, men ville lige være helt sikker.
Kunne en stationær måske være en bedre ide?
På forhånd tak, smil.
Avatar billede Lundfamily Nybegynder
23. marts 2010 - 13:06 #1
Hej,
Du bør nok vælge en stationær PC, fordi du så løbende kan udbygge med bedre grafikkort efterhånden som spillene kræver dette.
Det kan være temmelig besværligt og i visse tilfælde umuligt at udskifte grafikkortet i en bærbar.

God jagt på en PC...
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
23. marts 2010 - 13:16 #2
Tak, men jeg tænker også på at tage den med rundt, ud til mine venner, så jeg vil helst havde en bærbar hvis ikke der kommer noget rigtig godt op:D
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 13:43 #3
Du Får mere for dine penge ved at købe stationær
skulle den være brugt eller ny?
Avatar billede kimtheman Novice
23. marts 2010 - 15:09 #4
Prøv at tage en søgning herpå eksperten først. For det er næsten hver uge nogle giver bud på køb af gamer bærbar.
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
24. marts 2010 - 15:17 #5
#3
helst ny

#4
Ok kikker lidt men kom da endelig med nogle forslag
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
24. marts 2010 - 16:21 #7
De går nok lidt over, men har fået lidt ekstra penge:)
Men der skal også være lidt til Skærm, mus, tastetur og headset.
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
25. marts 2010 - 19:01 #8
Avatar billede kimtheman Novice
26. marts 2010 - 09:36 #9
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
26. marts 2010 - 15:21 #10
hvad ville være bedst?
Avatar billede kimtheman Novice
27. marts 2010 - 22:25 #11
Der er ingen tvivl om at grafikken på den bærbar du linker til slet ikke kan måle sig maed grafikken som er i de stationære maskiner.

Du kan selv kigge lidt på test siden her over grafik kort http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Jeg havde nok valgt en I7 men her skrives der lidt omkring cores på cpu der måske kan drille i WOW med en I7 processor http://www.tweak.dk/forum/print.php?threadid=115540&title=Wow_Low_fps_med_GTX_295
Avatar billede kimtheman Novice
27. marts 2010 - 22:38 #12
En anden ting du også lige skal vurdere på er lidt omkring Ati grafik kort måske ikke er det bedste til WOW (Spiller ikke spillet selv, så har nu ikke søgt så meget på det selv), det skriver det i hvertfald her (under negativt) http://www.tweak.dk/review/ASUS_Radeon_EAH5850_Radeon_HD_5850/1040/11/1
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
28. marts 2010 - 13:24 #13
tak
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
28. marts 2010 - 13:31 #14
Men har ikke så meget forstand på PC.
Så hvad for en skulle jeg vælge?
I må da også godt finde en ny...
Avatar billede kimtheman Novice
28. marts 2010 - 14:59 #15
Tja nu vil jeg ikke bestemme hvad du skal købe. Men det vigtigste for dig er da at finde ud af om det skal være bærbar eller stationær. Derefter finder du din Max pris. Og så kigger du på hvad type maskine du vil have og det skal være intel eller amd (brug google) og om du tør satse på Ati grafik til WOW og om du skal have en Cpu med Quad Core.
Men søg på forum her der er masser der har spurgt til gamer computere...Så nok derfor ikke så mange svare for folk er nok ved at være træt af at skrive det samme hele tiden.
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
31. marts 2010 - 17:40 #16
ok tak kikker efter stationær
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
28. april 2010 - 08:16 #17
lukker den