Avatar billede inzanian Praktikant
22. marts 2010 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Desktop er zoomet ind efter inst. af webspeed

Hej eksperter.

Jeg har lige installeret webspeed og et trådløst netværkskort på min computer, efter en reboot var mit desktop zoomet helt ind. Ikke på samme måde som hvis opløsningen er forkert. Det der sker, er at jeg ca kan se 1/4 af skærmen, når jeg så kører musen ud i siden, flytter billedet sig, så jeg i teorien kan se hele skærmen.
Har ikke pillet ved andet end webspeed og en linksys installation.
Opløsningen er stadig det samme som før, har også prøvet at skifte den til forskellige andre, men uanset størrelsen, er problemet det samme.
Nogen ideer?
Avatar billede inzanian Praktikant
22. marts 2010 - 20:32 #1
Kan fortælle at fejlen kun er der på skrivebordet, mapper, firefox etc. Starter jeg for eksempel et spil op, i det her tilfælde cod mw2, er skærmen tilpasset, uden at være zoomet ind. Går jeg så ud af spillet, er fejlen der stadig.
Avatar billede Vandreren Novice
22. marts 2010 - 20:51 #2
Jeg mener at der er en indstilling i Nvidia-kontrolpanelet, som vil resultere i det fænomen, du beskriver (vist nok "zoom control").

Hvilket grafikkort har du?
Avatar billede inzanian Praktikant
23. marts 2010 - 08:29 #3
Har fundet fejlen, kører SLI og har haft stikket fra min skærm i den forkerte port :)

Skriv et svar hvis du vil have pointene Vandreren.
Avatar billede Vandreren Novice
23. marts 2010 - 11:41 #4
Svar. :)