Avatar billede jbenned Nybegynder
22. marts 2010 - 11:11 Der er 1 løsning

Administrere Facebook fanside

Kære eksperter

Når jeg tager et kig på hjælp-sektionen på Facebook, så står der, at en fanside kan oprettes af en repræsentant for virksomheden - og det er muligt at knytte det til en profil eller oprette fansiden uden i forvejen at have en profil. Hvis ikke administrator har en profil i forvejen er det altså tilstrækkeligt at indtaste navn og fødselsdag.

Nu sidder jeg så og undrer mig over, hvordan denne administrator kan komme ind og redigere siden, hvis den er oprettet uden at være tilknyttet en profil.

Nogen der har en fanside, der ikke er oprettet med tilknytning til en profil?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg sidder som praktikant et sted, hvor der er oprettet en fanside, men ingen synes at kunne huske, hvem der har oprettet den og hvordan den er oprettet (med eller uden tilknytning til en profil). Så hvordan jeg kan komme ind og redigere fansiden, det står hen i det uvisse lige nu.

Håber der en skarp ekspert derude, der lige ved, hvordan den skal kringles :)
Avatar billede jbenned Nybegynder
23. marts 2010 - 11:48 #1
Jeg har i mellemtiden fundet svaret.
Spørgsmålet lukkes.