Avatar billede h_s Forsker
22. marts 2010 - 08:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD til bilen

Hej,

Jeg er på jagt efter noget bærbart DVD udstyr til bilen.
Men jeg ved ikke hvor jeg skal kigge og hvad jeg skal kigge efter. Dog har jeg set lidt på Nextbase CLICKGO7DUO!
Det skal være med 2 skærme, 2 dvd drev men også adgang til at se det samme fra begge skærme og let kunne sættes fast på nakkestøtterne.
Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2010 - 18:16 #1
Kender ikke så meget til det, men her kan man købe et sæt, der kan afspille to forskellige dvd'er eller den samme. Ved ikke om det skulle være noget?
http://www.psnordic.dk/produkter/dvd-til-bilen/solskaerme-med-dvd-kopi-1.html
Avatar billede midder Nybegynder
28. marts 2010 - 20:23 #2
Her er der en med hvor man kan se 2 forskellige film eller bare den samme på begge to:

http://www.iwantgear.dk/p99/Nextbase-SDV97-ACB/product_info.html

- Midder
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2010 - 22:24 #3
Tror det er spild af tid. Der vendes ikke tilbage.
Jeg lægger svar for det jeg har kommet med i #1
Avatar billede h_s Forsker
28. marts 2010 - 22:43 #4
Jo der kommer skam svar, når der er noget at svare på.
Kunne ikke vente på respons mere, så købte en Nextbase ClickGo7Duo i sidste uge!
Lukker spm.!
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2010 - 22:51 #5
Kunne du ikke have kommenteret det der kom i tråden for 6 dage siden i stedet for at være "tavs" indtil nu!!!. Det er da ikke en måde at behandle folk der prøver at hjølpe.
Avatar billede iwantgear Nybegynder
26. maj 2010 - 10:46 #6
Jeg håber, at du har fundet et afspiller. Vi har flere modeller fra Nextbase, som opfylder dit ønske. Se SDV685-ACB og Click7 Duo Deluxe på www.iwantgear.dk