Avatar billede marysan Nybegynder
21. marts 2010 - 19:07 Der er 4 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke bruge hverken Nokia- eller LG PC Suites...??!!

Hej Eksperter!

For nogle år siden fik jeg mig en ny PC (HP Pavilion) med pre-installeret Vista på og kort efter købte jeg mig en fancy nokia... Men da jeg skulle overfører billeder fra min nye fine 'fon' til min nye fine pc, opstod der problemer! Det fungerede 1 gang og derefter har jeg aldrig kunne gøre det igen :(

Har talt med forskellig teknisk support - bl.a. Telmores, som sagde (efter ikke at have kunne hjælpe), at dette sker for ca. 1 ud af 1000, som har Vista! Så herefter opgav jeg...

Nu har jeg så købt mig en ny 'fon' (LG kp500) og nu har jeg fået det samme problem: LG PC Suite kan ikke synkroniserer med fonen... Jeg har afinstalleret og geninstalleret - og har kørt som administrator - men intet virker!!!

Nogen som kan hjælpe mig her??!!
Avatar billede nfssister Forsker
21. marts 2010 - 20:48 #1
Installere du fra CD'en af ? eller henter du fra nettet ?
Avatar billede marysan Nybegynder
21. marts 2010 - 20:59 #2
Hej! Dengang med Nokia hentede jeg Nokia PC Suite fra nettet - denne gang har jeg installet LG PC Suite fra CD'en.
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. marts 2010 - 22:33 #3
Har du prøvet at disable dit antivirus program under installationen?

Kommer der nogen fejl når du prøver og skrives der evt. nogen fejl i eventloggen?
Avatar billede marysan Nybegynder
21. marts 2010 - 23:46 #4
Ja, det med at deaktiverer virusprogrammer osv. har jeg været igennem - men har aldrig hørt om en 'eventlog' før?!