Avatar billede rexfox Nybegynder
21. marts 2010 - 16:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Setup af 2 skærme

Hej !

Jeg har to skærme sat til min pc.

1. Acer AL2216W med DVI indgang
2. Acer AL1916AS med vga indgang

Jeg har et Nvidia GTX 280 grafikkort med to DVI udgange, hvor skærm nr. 2 er sat til med en DVI til VGA converter.

Det hele kører på windows 7 64bit med de sidste nye grafikkort driver fra nvidia.

Min ene skærm, nr. 2 angives kun som en Analog skræm i nvidia krontrolpanel, og under enhedshåndtering i windows angives den som en Generic Non-Pnp Monitor

Jeg kan ikke finde driver til AL1916AS til windows vista eller 7.

Er der en mulighed for at jeg kan komme til at benytte de 2 skærme sammen når jeg vil spille computerspil....???

Findes der en form for amatørdriver til sådane skærme så de snydes til at være dvi skræme... ??

Håber der er nogle der kan hjælpe...
21. marts 2010 - 16:45 #1
Men HAR du en form for billed på BEGGE skærme ?

---

PS: Du bør/skal pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/rexfox (Den der ikke er grønne = stadig åbne?)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede rexfox Nybegynder
21. marts 2010 - 21:01 #2
Ja, den fungere fint i windows... men hvordan får jeg dem til at virke når man spiller ????
21. marts 2010 - 21:11 #3
... havde du forestillet dig at et givent spil kunne brede sig over BEGGE skærme ?

IGEN -> HUSK http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/rexfox - 'folk' gider ikke hjælpe dig hvis du ikke 'gider' at pænt vende tilbage...
Avatar billede rexfox Nybegynder
21. marts 2010 - 22:33 #4
ja det havde jeg... har set det flere steder, og mit grafikkort understøtter det.. men ved bare ikke hvordan man gør... tror det er pga. min VGA skærm er angivet som Analog skærm i nvidia krontrolpanel.

Men som sagt ved jeg ikke om det er det....
22. marts 2010 - 06:27 #5
Kun hvis programmet/spillet understøtter det; og det er sjældent (Jeg har forespurgt hos nogle 'spil'freaks *S*)
Avatar billede rexfox Nybegynder
22. marts 2010 - 14:26 #6
OK, tak for svaret...
22. marts 2010 - 15:03 #7
Ping...

(Det var et [svar]...)