Avatar billede Kaffefyren Nybegynder
21. marts 2010 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Iphone 3GS

Hej.

Jeg har næsten lige købt en iphone. Jeg kan ikke finde en explore i den så jeg kan browse i de forskellige mapper der er på den. Kan nogen fortælle mig hvor denne explorer er? Eller er det noget man skal hente?
Avatar billede SArndal Praktikant
21. marts 2010 - 10:42 #1
Hej...

Altså som standard er din iPhone lukket, hvilket vil sige du ikke har mulighed for at browse dine mapper, på anden vis end at jailbreake den, hvilket kan gøres med programmet "B1ack rain".
Der findes dog også et program der hedder DiskAid, som kan klare den opgave for dig, om din iPhone behøver at være sim-oplåst, jailbreaket eller andet, aner jeg ikke, men prøv hent skidtet og test det af :D

http://www.digidna.net/products/diskaid

//Arndal
Avatar billede JArndal Nybegynder
21. marts 2010 - 14:26 #2
SArndal, det du råder ham til er ikke lovligt.
Det er ikke tilladt at råde til ulovlige ting på eksperten.
Forvent et ban :P
Avatar billede Kaffefyren Nybegynder
28. marts 2010 - 15:31 #3
Hej igen..

Jeg kan ikke Jailbreake min telefon med den nuværende firmware. Jeg var så dum at opdatere den. Men der må vel snart komme et jailbreak til den også.

Og i øvrigt kan jeg ikke se det ulovlige i det. Jeg har købt og betalt min telefon, så hvorfor skulle jeg ikke kunne benytte alle funktioner.

Og det er næppe noget der er i mod love, jeg kan kun forestille mig at det er imod Apples lov.
Avatar billede JArndal Nybegynder
28. marts 2010 - 16:12 #4
det var egentlig ment som en halv spøg.. Men tror faktisk ikke det er lovligt..
Avatar billede SArndal Praktikant
28. marts 2010 - 16:13 #5
Indeed :)

Tror også bare en hvis hr. JArndal, prøvede at joke med det, uden at vide for meget om det :)

DiskAid er stadigvæk en mulighed, tror ikke man nødvendigvis skal have jailbreaket den, for at anvende det software :)

//Arndal