Avatar billede Blackra1n Nybegynder
21. marts 2010 - 00:42 Der er 2 kommentarer

Opgradering af min PC

Hej

Jeg har en Dell Precision 390 som jeg vil opgradere. Det jeg vil gøre er at opgradere min PSU så jeg kan køre et nyt grafikkort.

Den PSU jeg vil have er:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=475411

Og grafikkortet er:
XFX (Nvidia) Geforce 9800 gx2

Spørgsmålet er om den psu passer, om mit motherboard kan køre Gpu'en osv.

Alt hjælp kan bruges, så bare fyr løs

På forhånd tak!
Avatar billede nfssister Forsker
21. marts 2010 - 10:55 #1
Bare lige inden du brænder nallerne.
Vi er enige om det er den her laban:
http://www.ncdiy.com/dell/ws/precn_690_shots1kw.jpg

For så skal du lige prøve at pille din originale PSU ud, og måle den. For Dell har på nogle af deres precision nogle andre størrelser på PSU'en. Jeg er selv Dell forhandler og er rendt ind i dette problem et par gange. Så desværre ender man man med at måtte købe en hos dem.

ps. Hvor mange watt har den du har i nu ?
Avatar billede Blackra1n Nybegynder
24. marts 2010 - 08:40 #2
Den ser sådan ud udenfra. Men jeg har fået den gratis af min fars firma da de havde en til overs, så der sidder kun 1 nvidia geforce 7800gtx i den. Men jo det er den computer (Nuværende psu= 375W)