Avatar billede ZolloZ Nybegynder
20. marts 2010 - 22:11 Der er 4 kommentarer

Grafikkort hjælp

Hej alle sammen!
jeg har lige formetert min computer, hvor jeg har windows pro.

- Men efter som alt er blivet slettet funger det ikke helt når jeg flytter nogle ting, f.esk når jeg har internet åben og så minimer det og flytter det, gør den det på sådan en underlig måde..
- ZolloZ -
Avatar billede ZolloZ Nybegynder
20. marts 2010 - 22:12 #1
Undskyld, kom til at gøre det to gange.
Avatar billede JArndal Nybegynder
20. marts 2010 - 22:48 #2
så skal du skrive et svar i den ene, og lukke den.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

:)
Avatar billede Blackra1n Nybegynder
21. marts 2010 - 00:44 #3
Hvis du kan beskrive mere om hvad der er problemet, kan jeg måske hjælpe med at løse det. evt. post nogle billeder af det (:
Avatar billede besle Nybegynder
21. marts 2010 - 10:37 #4
For mig lyder det som om du har glemt at installere en grafikkort driver....