Avatar billede Reedin Nybegynder
20. marts 2010 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Hej alle eksperter.

Jeg har for nogle år siden brugt en side, som jeg meget gerne vil bruge igen - men kan på ingen måder huske adressen på hjemmesiden..

Det er en hjemmeside, hvor man kan oprette et ''Job'' og så er der en masse webdesignere, programmører osv, som kigger på det, og ''byder'' på om de vil lave det job man har oprettet. Det er sådan ca. sådan jeg husker det :)

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede inglenook Praktikant
20. marts 2010 - 11:12 #1
Avatar billede Reedin Nybegynder
20. marts 2010 - 11:16 #2
Noget ligesom det, bare på dansk.
Avatar billede Reedin Nybegynder
20. marts 2010 - 11:27 #3
Så fandt jeg det endeligt :) Det var http://www.flexer.dk/ jeg mente.. :) Men tak fordi du prøvede inglenook :)
Avatar billede keysersoze Guru
20. marts 2010 - 11:40 #4
et andet sted du kan kigge er på amino.dk
Avatar billede mikaelch Novice
20. marts 2010 - 16:52 #5
amino.dk stemmer jeg også for der er fleste webdesigner
Avatar billede mikaelch Novice
08. april 2010 - 11:49 #6
var det amino.dk