Avatar billede animaz Nybegynder
19. marts 2010 - 10:41 Der er 11 kommentarer

forsvundne mails

En række af mine mails i mine mapper fra ca. bogstavet R i "indkomne" mails til ca F i "sendte" mails er pludselig forsvundet.
Mapperne er der, men der ingen mails i dem.
Kan jeg genskabe dem på nogen måde?
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. marts 2010 - 14:43 #1
Hvilket styresystem?  hvilket mail program?
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. marts 2010 - 14:45 #2
Undskyl outlook express
De kunne  være endt i
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.dbx
Avatar billede animaz Nybegynder
19. marts 2010 - 15:01 #3
Styresystemet er Windows XP og programmet er Outlook Expres
Avatar billede animaz Nybegynder
19. marts 2010 - 15:02 #4
Hvordan kan jeg kende dem, og hvordan får jeg fat i dem som mails??
Avatar billede animaz Nybegynder
19. marts 2010 - 15:07 #5
På den givne placering: C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\ er der to filer: extend.dat og outlook.pst. Hvad kan jeg gøre med dem?
De er ikke associeret til noget program.
Avatar billede animaz Nybegynder
19. marts 2010 - 16:52 #6
På den givne placering: C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\ er der to filer: extend.dat og outlook.pst. Hvad kan jeg gøre med dem?
De er ikke associeret til noget program
19. marts 2010 - 17:34 #7
NB: Nævnte sted C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\ er til Microsoft Office Outlook mail programmet ! Har ikke noget med Outlook Express at gøre ...
Avatar billede animaz Nybegynder
19. marts 2010 - 20:08 #8
Og så ??
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. marts 2010 - 14:12 #9
Har du undersøgt indstillinger for visning i de nævnte mapper?
Er det både læste og ulæste mails, du kan se, eller er det kun den ene slags?
/ptj_11
Avatar billede animaz Nybegynder
21. marts 2010 - 15:09 #10
Tak for ideen, men jeg har sat bullit ved "Vis alle meddelelser"
Så jeg ser alle meddelelser i alle de øvrige mapper, også de ulæste, (der er stillet til at være fede). Jeg får blot beskeden "Der er ingen emner i denne visning" i de omtalte mapper uden mails.
En lille ting: Programmet har af og til spurgt, om der skal komprimeres. Det har jeg sagt ja til jævnligt. Kan der være nogen mails der er "røget af i svinget"??
Avatar billede animaz Nybegynder
28. marts 2010 - 10:41 #11
Jeg lukker denne tråd. Der var intet direkte anvendeligt svar.
Tak for ulejligheden.