Avatar billede thjal Nybegynder
19. marts 2010 - 09:34 Der er 5 kommentarer

USB hub til indbyg i en bordplade

Hej Gutter/Gutinder...

jeg skal bruge en usb hub, men der er følgende ønsker til den:

1. den skal være sort
2. den skal have en ledning på 1,5 m. Eller mere.
3. 4 eller flere porte
4. 2.0
5. Her er tricket: Den skal være rund og kunne sidde nede i bordpladen - lidt ligesom halogenspots i loftet (ved ikke om sammenligningen ringer en klokke hos nogen). Dvs. jeg vil bore et hul i bordpladen og sætte USB hubben ned i dette hul.

Alternative foreslag er også velkomne :)

-Thjal
Avatar billede thjal Nybegynder
19. marts 2010 - 09:45 #1
jeg fandt noget ligneden på:

http://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H29222&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=USB+2.0+hub+-+3+porte%2C+for+bord%2Fv%E6g+indb

men den er ikke sort og så synes jeg egentligt at den er temmelig grim! Nogen bedre forslag?
Avatar billede t-bee Novice
19. marts 2010 - 10:02 #2
Avatar billede thjal Nybegynder
22. maj 2010 - 20:32 #3
t-bee - hvis du dropper et svar giver jeg point.
Avatar billede t-bee Novice
25. maj 2010 - 08:38 #4
Cool, fik du fat i en?
Avatar billede t-bee Novice
16. september 2010 - 08:55 #5
Hej thjal, lukker du ikke lige denne tråd?