Avatar billede tinto Nybegynder
19. marts 2010 - 09:31 Der er 2 kommentarer

Windows 7 - hænger - m.m.

Goddag!
Jeg har tidligere forsøgt hjælp i samme spørgsmål uden success!
Jeg har windows 7 - 32 bit - browser internet explorer 8. Kører med Microsoft office outlook 2003.
Computeren synes at gå i stå indimellem - både når jeg er på internettet men kan også gøre det ved skift mellem andre programmer (word m.m.) jeg har bemærket at indimellem er det når der i outlook ikonet i bunden af vinduet står " microsoft office outlook synkroniserer mapper". Indimellem kan jeg arbejde ½ time uden der sker noget men så hænger den igen og den lille blå ring står og kører på skærmen - dette kan den gøre i et par minutter - og så kører det helle normalt igen. jeg kunne måske have en mistanke til at det outlook??
Ved en fejlsøgning på min LAN forbindelse  kommer følgende frem " computeren er tilsyneladende konfigureret korrekt, men enheden eller resourcen (DNS server) svarer ikke" -
Kan nogen hjælpe???

TINTO
Avatar billede nfssister Forsker
21. marts 2010 - 10:44 #1
Det kan være både en software fejl og en hardware fejl

Har du prøvet at skifte dine ram ?

Ellers prøv at skriv følgende i kø-kommandoen: sfc /scannow
Avatar billede tinto Nybegynder
24. marts 2010 - 15:14 #2
Hej og tak for svar!
Nej jeg har ikke skiftet RAM - pcén er hel ny!
sfc/scannow - den siger at jeg skal være administrator? hvordan ændrer jeg lige det? kan det have noget med min outlook at gøre? jeg kan se at tit og ofte når den går i stå - så melder outlook at den synkroniserer mapper?
TINTO