Avatar billede piakj Nybegynder
19. marts 2010 - 09:26 Der er 3 kommentarer

Clicktag - til at tracke

Hej
Er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre i mit banner når jeg skal have et lag på med tracking.
Altså så vi kan tracke hvor mange der klikker på banneret og hvor.
Avatar billede donslund Nybegynder
23. marts 2010 - 09:58 #1
Jeg ville sende klikket til en php-fil der så registrerer hvad og hvor. Det sker altså ikke i flashfilen.

Send videre til tracking.php?hvorfra=forside&videre_url=www.ekspeten.dk
Avatar billede donslund Nybegynder
07. juni 2010 - 08:01 #2
Fandt du ud af noget?
Avatar billede donslund Nybegynder
10. marts 2011 - 14:35 #3
Lukker du?