Avatar billede mitzie Nybegynder
18. marts 2010 - 12:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering

Hej Eksperter

Jeg fik for noget uger siden vuderet min hjemmeside her på Eksperten.

Jeg har nu lavet en hel del ændringer i design, opbygning o.s.v.

Så hvis i har lyst til at vurder min nye side, er i meget velkommen.

Siden hedder: http://www.mitzieloland.dk

Venlig hilsen
Mitzie
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 13:41 #1
Først og fremmest: Tæskelækkert!

2 småting (i al hast) På siden "køb et billede"

Jeg savner at vide "up front" hvad jeg får hvis jeg bestiller
- er de indrammede, hvilket materiale.. den slags.

Og hvorfor kan jeg kun bestille ét af gangen
- var det ikke bedre om man kunne krydse flere af på én gang ?

PS:
Og så lige, den dersens højreklik: "Der er copyright på mit foto"
- er bare irriterende - den forhindrer jo alligevel ikke at folk kopierer noget hvis de sku' få lyst til det. Og selv hvis de gør, så mister du jo ikke noget, da alle billederne er "signerede" = gratis reklame. Så, væk med den :)
Avatar billede mikaelch Novice
18. marts 2010 - 14:39 #2
Hjemmeside virker til at have super mange gode informationer det ser virkelige lovende ud

Intet tekst på forsiden det hjælper på google med lidt tekst det behøver ikke være det vilde

Ideer til mere tekst lav nyheds siden en blog  , en spørgsmål svar side det giver også lidt inter links værdi

Vis jeg klikket udenpå google kunne jeg ikke forstå hvad der inden på hjemmesiden , jeg mener titlen udnyt gerne alle 67 tegn og gerne unikke på alle undersider , denne her titlen mener jeg <title>BetNyt</title>
Avatar billede mikaelch Novice
19. marts 2010 - 14:29 #4
skriv bare i tråden jo mere flere indlæg jo større chance for mere feedback , jeg fik en e-mails fra dig ligger mit svar i tråden så andre også kan give feedback på det
Avatar billede mitzie Nybegynder
19. marts 2010 - 14:39 #5
Hej mikaelch

Jeg er med på hvad du mener, det er her jeg skal indsætte de 67 tegn <title>MITZIE LOLAND</title>

Men når jeg gør det står teksten i bunden af browseren i "sidefanen". Der skulle jo helst kun stå MITZIE LOLAND???
Avatar billede kluq Nybegynder
22. marts 2010 - 01:16 #6
Jeg kommer med min vurdering

1. Fint design og flotte billeder
2. overvej et indkøbsvogn system i stedet for dit nuværende (Paypal er gratis)
3. Drop højreklik funktionen (Sæt dog et MEGET større copyright mærke på så du er sikker på folk ikke kan kopiere det.. Snup eventuelt noget inspiration fra dreamtime)

Fint site med godt poteniale :)
/Andreas Rasmussen
Avatar billede mitzie Nybegynder
25. marts 2010 - 07:02 #7
Hejsa

Tak for jeres feedback og gode ideer :)

Venlig hilsen
Mitzie