Avatar billede ole8 Nybegynder
17. marts 2010 - 18:15 Der er 11 kommentarer

loading af film

hvordan kan jeg hente filer her? jeg vil gerne have dem på min harddisk

Det er DR Ramasjang og Go aften DK og aftenshowet
Avatar billede JArndal Nybegynder
17. marts 2010 - 18:23 #1
? forstår ikke dit spørgsmål.

Desuden er det forbudt at oprette det samme spørgsmål 2 gange.

Du bør desuden følge op på alle disse: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ole8
(alle dem der ikke er grønne)

Du skal lukke dem: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede janus_007 Nybegynder
17. marts 2010 - 18:37 #2
Det er forresten også ulovligt at gemme den slags!
Avatar billede ksoren Nybegynder
17. marts 2010 - 18:45 #3
Ulovligt er det nu ikke, så længe det er til privat brug
17. marts 2010 - 18:58 #4
Desuden:

<ole8>: Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af [b]Eksperten.dk... IGEN...
Avatar billede ole8 Nybegynder
17. marts 2010 - 19:05 #5
hvorfor kan I ikke bare hjælpe mig en enkelt gang fremfor at svine mig til? :S
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2010 - 19:51 #6
#5> du fik lige hjælp i #4, for denne kategori er ikke til det du efterlyser + brugere der ikke gør som der skrives har det med at blive ignoreret....
Avatar billede JArndal Nybegynder
17. marts 2010 - 19:52 #7
ole8:

Jeg kan altså ikke se hvor det fremgår at vi "sviner dig til".
Vi vil gerne hjælpe dig, men når du bare skriver sådan noget der, istedet for at gøre som vi beder dig, tager vi dig ikke seriøst.
Hvis du ikke vil lukke dine spørgsmål, er der da ikke nogen der gider hjælpe dig.

Og vil egentlig rigtig gerne vide, hvor vi sviner dig til"
- Jeg kan ikke finde det.
(Du er ligeså nærtagende som treatmenice!)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
18. marts 2010 - 18:59 #8
ksoren-> Jep.. det er skam ulovligt at downloade film/ udsendelser fra eks.vis Dr1 eller Tv2. De er ophavsretligt beskyttet!
Avatar billede ksoren Nybegynder
18. marts 2010 - 21:38 #9
Så længe de ikke er kopibeskyttet, så må man gerne downloade dem til privat brug. Sådan er loven formuleret.
Avatar billede ksoren Nybegynder
18. marts 2010 - 21:47 #10
Avatar billede janus_007 Nybegynder
19. marts 2010 - 09:46 #11
Interessant side... takker :)

Bare lidt sjovt, for jeg skrev faktisk til Tv2 for et stykke tid siden, dels for at høre hvorfor de ikke havde flere afsnit af Blekingegadebanden liggende online og dels mht. at gemme dem selv til senere hygge, og her var svaret meget klart.