Avatar billede geeko Nybegynder
19. juli 2001 - 15:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Win XP Installationsproblemer

Jeg har lavet en partition til WinXP på 1 gig (NTFS) med partitionmagic.
Jeg er gået i gang med at installere winxp og det går også fint indtil den undersøger min harddisk. Så går den bare i stå og jeg bliver nødt til at genstarte min computer :( Hjælp udbedes.
Jeg har WIN XP beta 2 rel 2474
Avatar billede vladimirr Nybegynder
19. juli 2001 - 15:38 #1
Så kan man undre sig over hvordan du har fået fat på den....
Avatar billede geeko Nybegynder
19. juli 2001 - 15:39 #2
Jeg har downloadet den fra internettet
Avatar billede vladimirr Nybegynder
19. juli 2001 - 15:41 #3
Så er den vist ikke helt lovlig  ?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
19. juli 2001 - 15:41 #4
Hvad med at lukke det her spm, og så lade være med at stille spørgsmål om ulovlige programmer på eksperten ?
Avatar billede geeko Nybegynder
19. juli 2001 - 15:41 #5
jo da.

men det er heller ikke vigtigt jeg vil bare gerne have hjælp til at få den til at virke! :)
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 15:42 #6
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

Gad vide om det ikke også gælder for hjælp med ulovligt software!!!!
Avatar billede geeko Nybegynder
19. juli 2001 - 15:48 #7
Jaja jeg kunne jo ligeså godt have haft en lovlig version, om den version jeg har er lovlig eller ej syntes jeg er underordnet. Jeg spørger jo ikke hvor man kan finde ulovlig software. Og hvis man hjælper nogle med at bruge for.eks. et ftp program kan de jo også bruge det til at downloade ulovlige ting men derfor hjælper man dem stadig osv...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
19. juli 2001 - 15:54 #8
hvor kan man da finde den lovligt ?
Det er kun for borgere i USA og Canada den er lovlig !
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 15:56 #9
Hvis den havde været lovlig, så havde du kunne få hjælp fra MS selv.
Du har downloadet noget ulovligt, og ser man på Eksperten\'s egne regler, så strider dit spørgsmål i mod reglerne.
Sorry - sådan er det bare.
Avatar billede geeko Nybegynder
19. juli 2001 - 15:58 #10
Der er nok også mange der kører med en ulovlig verison af Win98/NT/2k men det hindrer ikke dem i at få hjælp, hvorfor skulle dette være anderledess.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
19. juli 2001 - 16:01 #11
Fordi her ved vi på at det IKKE er en lovlig version du har !
Avatar billede geeko Nybegynder
19. juli 2001 - 17:12 #12
Ok, undskyld jeg spurgte, jeg får en anden til at hjælpe mig, jeg ka godt se nu jeg ikke skulle have spurgt.
Avatar billede gim Nybegynder
10. september 2001 - 00:05 #13
Det er ikke nok med en giga den skal bruge næsten 2 giga