Avatar billede svendbent37 Nybegynder
17. marts 2010 - 07:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netgear wn111 windows 7

Hej. Jeg har lige købt en ny pc med windows 7 Home Premium 64bit. Jeg har en netgear rangemax wireless adapter wn111. Jeg har forsøgt at installere softwaren fra cden, men det dur ikke. Der skal nok en ny driver til. Så slettede det igen og fandt en nyere driver. Ved installation af denne, kom meddelelse om at eksisterende software skulle slettes, men det kunne den ikke og installationen blev afbrudt.
Den mangler en bestemt fil for at kunne afinstallere det gl. software. NETGEAR WN111 wireless USB 2.0 adaoter.msi

Hvordan kommer jeg videre?
Avatar billede kimtheman Novice
17. marts 2010 - 11:04 #1
Installere den gammel software igen og genstart i fejlsikkert tilstand og afinstallere (ikke sikkert det er nødvendigt med fejlsikkert tilstand men genstart inden du prøver at afinstallere igen)
Avatar billede kimtheman Novice
17. marts 2010 - 11:05 #2
Ups glemte. Derefter går du til http://kb.netgear.com/app/products/family/a_id/1271 og henter den sidste nye software.
Avatar billede svendbent37 Nybegynder
17. marts 2010 - 13:17 #3
Tak,så fik jeg det gamle software afinstalleret. Men så er næste problem bare at den driver der er på netgears side ikke dur til w7. I hvert fald ikke driveren til min WN111v1. Den er måske slet ikke konvertibel med w7.

Men du skal have tak. lægger du lige et svar ind for point
Avatar billede kimtheman Novice
17. marts 2010 - 21:42 #4
Er det v1 eller v2 du har?
Avatar billede kimtheman Novice
17. marts 2010 - 21:54 #5
Sorry læste ikke dit svar rigtigt. fandt dette "WN111V2 is supported for Win7 and NOT WN111V1" på http://forum1.netgear.com/showthread.php?t=48508&highlight=wn111v1+Win7
Så det ser ud til det kun er v2 der virker til Win7