Avatar billede awbufas Nybegynder
16. marts 2010 - 21:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filemanager til windows 7 Freeware

Hej.
Jeg har søgt og  søgt efter en freeware filemanager til Win7 som har
features som fks Speed Comander som er et tæmmeligt dyrt program.

Jeg skal bruge det til at flytte mange filer på samme tid fra forskellige harddiske uden at der går kludder i det.

Jeg har set nogle tæmmeligt suspekte sidder med diverse software og tør ikke downloade derfra....
Avatar billede falster Ekspert
16. marts 2010 - 21:23 #1
De steder linkene her i opstillingen fører til, kan du roligt besøge:

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_managers
Avatar billede awbufas Nybegynder
16. marts 2010 - 21:56 #2
Uhh..Der er godt nok mange at vælge i mellem.
Problemet er nok også at jeg ikke er den store "haj" til sådan

Hvis man kunne få lidt hjælp til at finde noget som kan flytte filer
og som selv styrer overførselen så ikke maskinen eller softwaren fryser.

Speed comander har jeg set i brug og det funker....men det er også dyrt..
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
16. marts 2010 - 22:13 #3
Total Commander vil jeg kraftigt råde dig til... Har endnu ikke fundet nogle problemer med dette produkt.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
16. marts 2010 - 22:14 #4
Så skal du bare ha fat i TotalCommander, det er forøvrigt også bedre end SpeedCommander imho :)
Avatar billede awbufas Nybegynder
17. marts 2010 - 20:10 #5
Super, men  TotalCommander er ikke freeware.
Shareware plejer at virke i et stykke tid og så skal man købe for at låse programmet op igen.
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
17. marts 2010 - 21:43 #6
Total Commander er freeware så længe du ikke aktiverer produktet og kan leve med en enkelt popup i starten...

Jeg har brugt Total Commander i snart 7 år, i alle årene har jeg ikke købt det, og jeg har endnu ikke brudt licensen...

Når programmet starter op viser det en dialog, hvor der står 1 tal og 3 knapper med henholdsvis 1,2,3 som tekst på knapperne. Du skal herefter blot trykke på den rigtige knap og så kan du benytte produktet helt gratis og uden at bryde licensen. Denne procedurer skal du dog igennem hver gang du starter programmet op.
Avatar billede awbufas Nybegynder
18. marts 2010 - 19:22 #7
Det må jeg prøve.
Mange tak for hjælpen