Avatar billede godown Nybegynder
19. juli 2001 - 14:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lidt til hjemmet

Jeg håber det er ok at dette spørgsmål ikke har så meget med IT at gøre, men jeg har en kollega der har siddet helle dagen og ledt på nettet efter et stativ/ben så vaskemaskinen bliver hævet 10 til 15 cm. over gulvet.

Håber at der er nogen som er friske på lidt søgning.

MVH \\ godown
Avatar billede skwat Praktikant
19. juli 2001 - 14:52 #1
Avatar billede godown Nybegynder
19. juli 2001 - 14:53 #2
ask-alex er prøvet
Avatar billede finnhof Nybegynder
19. juli 2001 - 14:53 #3
Det er da nogle \"hjul på en stang\" man sætter ned under - findes også til komfur - køleskab
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 14:55 #4
hmm hvad med at gå ned i det lokale byggemarked eller vvs-firma.
Det er nok lidt nemmere end at finde det på nettet...
Avatar billede godown Nybegynder
19. juli 2001 - 14:57 #5
Det med hjul er ikke godt, iøvrigt blever den kun hævet 5cm.

men tak
Avatar billede teknik Juniormester
19. juli 2001 - 15:14 #6
Jeg har to løsninger (men ingen links)
1. En alm. Skabssokkel. Kan købes som en færdig pakke i et byggemarked.
Præfabrikeret i de normale sokkelhøjder som bruges på 5-10-15-20cm.
...er dog ikke super egnet, da den jo er udført i spånplade.

2. En komfursokkel. Komfursokkelen er standardudstyr på et fritstende komfur, og kan fås hos enhver hvidevareforhandler.
Den type sokkel består af to firkantrammer inden i hinanden, og højden kan så justeres i spring på 1-2cm. Derudover er der justerbare ben/hjul til den sidste tilpasning.

- God hvis ønsket er at tilpasse til en forud fastsat højde. Ulempe: kan ruste hvis miljøet er fugtigt.

mvh :-)
Teknik

Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 22:24 #7
I enhver HI-FI forretning kan man købe såkaldte \"spikes\" til at sætte under sine højttalere. Disse er rustfrie og lavet i aluminium og ca. 8 - 10 cm. høje. Kan de bruges?
Avatar billede godown Nybegynder
20. juli 2001 - 16:06 #8
Teknik>> Løsningen er ikke den optimale, og efter en lille snak med snehvide fandt vi frem til en model lavet af Vølund, der i dag hedder asko a/s.