Avatar billede Choppaswag Nybegynder
15. marts 2010 - 21:25 Der er 8 kommentarer

Paypal

Hej. jeg er ved at oprette en bruger på en hjemme side, som spørger om min "Paypal account" jeg har paypal, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal svare. er der nogen der vil hjælpe?

Tak på forhånd. Oliver
Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 21:33 #1
Hvilken hjemmeside er det?
Avatar billede Choppaswag Nybegynder
15. marts 2010 - 21:54 #2
www.20dollarbeats.com . man kan reklamere for dem, og tjene 6$ for hver gang der er nogen der trykker på det banner jeg har, og køber et beat.
Avatar billede Choppaswag Nybegynder
15. marts 2010 - 21:57 #3
og det den skriver er: Paypal information
                      Paypal account: ( her ved jeg ikke hvad jeg skal svare. )
Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 22:00 #4
Gætter på det er dit brugernavn til PayPal. :)
Avatar billede Choppaswag Nybegynder
15. marts 2010 - 22:06 #5
Men, nå man opretter sig en paypal, skal man ikke skrive et brugernavn. man skal bare skrive sit navn, e-mail, password o.s.v..
Avatar billede preppydude Nybegynder
15. marts 2010 - 22:13 #6
Så er det vel din e-mail. :) Bruger ikke selv PayPal, men det lyder til at være det du skal skrive for at logge ind på din PayPal konto hos PayPal selv. Bare husk ikke at give dem dit kodeord.
Avatar billede Choppaswag Nybegynder
16. marts 2010 - 07:37 #7
Okay, prøver det lige
Avatar billede Trappa Rap Praktikant
01. november 2018 - 01:33 #8
her er også god musik  exclusive beats for sale