Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
15. marts 2010 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et program til mac, der tester hjemmesider på kryds og tværs

Kunne godt tænke mig et program, der kan teste for fejl i javascript mm kontra de forskellige browser & styre systemer.

Sidder normalt på en mac, så det ville være klart at fortrække, men ellers til en pc.

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede SebastianN Nybegynder
16. marts 2010 - 09:55 #1
Javascript er helt afkoblet fra styresystemet, så du behøver blot at installere browserne på din Mac.

Du står selvfølgelig tilbage med IE, og dér har jeg ikke andet råd end at skrive javascript med et framework som er cross browser.
Hvis du benytter f.eks. jQuery, vil al din javascript fungere på tværs af browsere.
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
05. maj 2010 - 14:19 #2
Lig et svar.
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
07. maj 2010 - 16:54 #3
Lukker