Avatar billede mortensen Nybegynder
15. marts 2010 - 00:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Familie-realitioner. Hvad hedder det?

X(han) har en søster(Z)
Y(hun) er kæreste med broderen(X).
Hvilket navn benytter man til forholdet de 2 piger imellem.
Ved godt det er gnidret, men hvad bør Y og Z tilkalde hinanden, hvis vi ser bort fra off.navne.
AltsÅ lidt som lign. titler som onkel, faster, tante, moster
Jeg mangler relationer begge veje mellem de to.
Avatar billede Jguldberg Nybegynder
15. marts 2010 - 00:48 #1
Z og y er svigerinder og skal tilkalde hinanden svigerinde, eller hvis det er en mand så hedder det svoger.
Avatar billede mortensen Nybegynder
15. marts 2010 - 01:12 #2
Har efterhånden fået dit svar fra flere private kilder.
(som jeg forventede sov - men nu er jeg jo ikke deres chef ;)
Læg et svar.
Og en anden gang, hvor du ved du har det rigtige svar så brug svar med det sammme. Det gør det nemmere for alle på eksperten, selv om jeg godt ved der har været en evig diskuttion om det emne.
Men tak for bekræftelse ;) Ha en dejlig aften
Avatar billede mortensen Nybegynder
15. marts 2010 - 03:12 #3
Hvor meget skal man af med de overskydende af 'der skyldes for betaleds som tak for lån: For at modtage beløbet?
Bare for at få det faktiske beløb til den berøversiske  børnehaveindehaver. Nogle børns forældre har lige sagt nej til andre Stakkels børn. Men den er desværre på Sjælland, sådan at hvis du gerne vil modtage i dine børns fællesglæder. Må du jo so hvad det bringer eller evt afl tilbage. Men måske er din svigerindeinde glad for nyt til børnene.
SUK >> SUK << SUK
Avatar billede Jguldberg Nybegynder
15. marts 2010 - 07:28 #4
Selv tak, jeg er ny her inde, så jeg kender ikke til det hele endnu medhensyn til svar og point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. marts 2010 - 20:29 #5
Jguldberg
Næste gang du skriver skal du huske at prikke af i Svar ovenover kommentarboksen :)
Avatar billede mortensen Nybegynder
16. marts 2010 - 14:20 #6
-> Jguldborg. Som John skriver; sæt en prik i svar (istedet for kommentar) og tryk på opret. Det er muligt du lige skal skrive et enkelt ord i kommentarboksen også før det virker. Men uden dit svar kan jeg ikke gi dig point og lukke spørgsmålet. Mvh
Avatar billede mortensen Nybegynder
05. maj 2010 - 03:15 #7
lukker.
Jguldberg er velkommen til at skrive til mig, hvis han vil ha lidt point. Tak for hjælpen.