Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
13. marts 2010 - 17:22 Der er 9 kommentarer

Bærbar skærm sort

Hej, jeg har haft min medion akoya e5411 med vista i et år. Men her for leden slukkede jeg min computer for natten og næste morgen virkede skærmen ikke. Computeren virker fint i sig selv men skærmen er helt død og vil ikke gøre noget som helst, jeg har skrevet til support og de bad mig om at sørge for at min pc var uden strøm og starte den op igen bagefter, men det virkede ikke.
Nogen ideer så skriv venligst snart.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 17:25 #1
Du er vel ikke kommet til at sætte den til at bruge ekstern skærm?
Gøre via genvejstaster...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 20:16 #2
Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er det Fn+F2 eller Fn+F3 du skal prøve.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 07:14 #3
Ellers prøv at sætte en ekstern skærm til, for at se om der i det hele taget er billed på.
Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
03. april 2010 - 07:24 #4
der kommer et billede på ekstern skærm og billederne er gode, men det er ikke f tasterne f2 og f3 for de styrer lydstyrken, så er der f5 som viser noget med en skærm men jeg ved ikke hvad den gør, så er der f6 og f7 som styrer lysstyrken på skærmen, så er der f10 som slukker for lyden, f11 som slukker skærmen lidt og f12 til film hvor de skal stoppe
03. april 2010 - 10:35 #5
Mht

[Fn] [F5]

er det typisk en skifte funktion, som skifter mellem 3 'modes' ->
* [Extern] skærm
* [Intern] skærm
* [Extern]+[Intern] skærm

Prøv det lige...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2010 - 15:03 #6
????
"så er der f5 som viser noget med en skærm men jeg ved ikke hvad den gør"
????

Kan du så ikke lige afprøve det?
Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
04. april 2010 - 18:57 #7
Nej, jeg er forviret over hvad den gør for den viser et billede af en skærm, men når jeg trykker f5+fn sker der ikke noget, min interne skærm forbliver sort og den eksterne skærm reagerer ikke på det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2010 - 19:35 #8
Det er Fn+F5....

Hold Fn nede og tryk så F5
Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
08. april 2010 - 14:25 #9
Det er også det jeg gør, jeg kom til at skrive det forkert