Avatar billede cyborgguy Nybegynder
30. december 1999 - 20:37 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

skærmproblemer haster

Okay, jeg har en skærm 17" cheer7s, men det er ikke problemet, her for et par dage siden skulle jeg skifte kabinet, og det fik jeg så gjort, men da jeg så har fået alle stikkene i virker min skærm ikke, lampen på skærmen blinker, og det lyder som om at et rele bliver slået til og fra hele tiden, og det er ikke benene i stikket der er bøjet ?????

Hvad kan det være ?????????
Avatar billede cldu Nybegynder
30. december 1999 - 21:04 #1
dit skærmkort er sikkert ikke trykket HELT ned i motherboardet - prøv lige at checke det!
Avatar billede mccookie Seniormester
30. december 1999 - 21:23 #2
Same as cldu

Husk også at trykke alle andre kort ned i motherboardet

Check også lige din Bios og se efter og alt er som det skal være

Hvis der er noget som er forkert i min bios starter skræmen simpelthen ikke !

McCookie
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 1999 - 21:33 #3
kommer der nogen bib-lyde?

kan du se på harddisken om den begynder at loade windows ind?

det kan også være dine ram der ikke sidder ordentligt eller et strøm-stik eller noget....
Avatar billede gnarf Nybegynder
30. december 1999 - 22:24 #4
Grunden til skærmen klikker som den gør er fordi den prøver at finde et billede ved en frekvens som den kan vise. Den slår derfor billedrøret til, og den slår det så fra igen hvis frekvensen ikke kan vises.  Der er nok ikke noget galt med din skærm, så prøv nogen af de ting de andre nævner. Kontroller alle kort sidder rigtigt i osv....

Synes bare jeg lige ville fortælle lidt om hvorfor relæet slår til og fra hele tiden.
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
30. december 1999 - 22:31 #5
Det er ikke nogen af delene jeg kan nemlig godt sætte andre skærme til, men jeg tror dog at gnarf er inde på noget af det rigtige.
Avatar billede perolsen Novice
30. december 1999 - 23:49 #6
hej cyborgguydit
hvis det ikke er skærmkort er det sikkert din ram ikke trykket HELT ned i motherboardet prøv lige at checke det
er dit skærmkort agp kan de hoppe ud

Avatar billede cyborgguy Nybegynder
31. december 1999 - 02:43 #7
hør efter hvad jeg siger

e
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
31. december 1999 - 02:45 #8
hør efter hvad jeg siger

e
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
31. december 1999 - 02:49 #9
der er ikke noget galt med min com. den virker fin når jeg sætter andre skærme til
Avatar billede hobbez Nybegynder
31. december 1999 - 11:33 #10
Check stikket på din skærm; Der kan være et ben det er bukket?

/Rob
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
31. december 1999 - 12:56 #11
det er ikke ben i stikket der er bøjet, det var det jeg lagde ud med at fortæll :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 1999 - 16:02 #12
virker skærmen på andre comps?

har du prøvet at skifte skærmkortet i den komp du bruger?
Avatar billede hobbez Nybegynder
31. december 1999 - 16:04 #13
Ups - så vil jeg foreslå......tja det samme som Cyberesben :o)
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
31. december 1999 - 19:36 #14
Den virker ikke i andre comps, og det kan da heller ikke være skærmkortet da der er andre skærme der virker ?????

Hilsen CyboprgGuy
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 1999 - 19:43 #15
tror du ikke et eller andet inden i skærmen er brændt af?
Avatar billede tigeren Nybegynder
02. januar 2000 - 15:01 #16
Der er kun en mulighed tilbage. Det ER stikket. Enten har et af benene fået et tryk så det ikke længere er lige så langt som de andre eller også er der et ben som er faldet ud. Jeg har selv haft samme problem.
Avatar billede cldu Nybegynder
02. januar 2000 - 15:08 #17
cyborg-guy: kan du starte i fejlsikret tilstand? - Hvis du kan, så prøv at gå i egenskaber for skærm -> indstillinger -> avanceret -> kort -> sæt opdatering til "kortstandard" - hvis den ikke kan starte alm. der, er din skærm fannerme brændt af.. Det er sq da fysisk umuligt at gøre så meget forkert uden af noget som helst har virket. :-/
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
02. januar 2000 - 15:28 #18
En af mine kammerater er elektronikmekaniker, så vi vil prøve at skifte ledningen, hvis det ikke virker er det farvel skærm....kigger på en sony 19" :-)
Avatar billede cldu Nybegynder
02. januar 2000 - 20:02 #19
cyborgguy: et godt valg. Men jeg håber da på det bedste for din skærm alligevel. :-)
Avatar billede michelle Nybegynder
03. januar 2000 - 10:18 #20
Enig med cldu.Hvis det ikke kan lade sig gøre,så prøv skærmen på en anden pc.
Men jeg tror den skal til REP.
KØB EN NY SKÆRM