Avatar billede superdry Nybegynder
12. marts 2010 - 00:00 Der er 9 kommentarer

Free Magnet energy Hvorfor er det ikke lavet ?

Hej, kære brugere

Jeg har undret mig en del over hvorfor dette ikke allerede er lavet http://video.google.com/videoplay?docid=5782814493845772323#

Hvorfor bruger vi ikke det som en energy kilde ?

Andet eksempel på hvor nemt det er :)
Og jeg kan da ikke se hvorfor man ikke skulle kunne lave den model der 100 gange større :)
http://video.google.com/videoplay?docid=5782814493845772323#docid=7767509513976414065
Avatar billede preppydude Nybegynder
12. marts 2010 - 00:41 #1
Er det et seriøst spørgsmål eller? Jeg kan ikke helt finde ud af det. :b
Avatar billede thov Forsker
12. marts 2010 - 00:45 #2
Årsagen til at det ikke er lavet ?

Simpelthen fordi det ikke kan lade sig gøre (At hente 5x så meget energi ud, som er puttet ind).

Det vil være en evighedsmaskine, og sådan een er det endnu ikke lykkedes nogen at konstruere - og den bliver det heller aldrig, for det strider mod fysikkens love.
Avatar billede superdry Nybegynder
12. marts 2010 - 09:25 #3
Thov - Okay, det er også det jeg vil mene, men det lader da til at kunne lade sig gøre..

Hvorfor skulle man ikke kunne lave en magnet drevet motor ??
Avatar billede thov Forsker
12. marts 2010 - 12:54 #4
Alle elektromotorer er 'magnetdrevne' - så de findes allerede.

Og 'supertelefoner' findes også - se bare her http://www.metacafe.com/watch/55091/super_multitasking_phone/
Avatar billede superdry Nybegynder
12. marts 2010 - 15:20 #5
Thov - Jeg kan ikke helt se hvor du vil hen med det ?
Avatar billede thov Forsker
12. marts 2010 - 16:48 #6
Billeder snyder :-)

Og m.h.t. 'magnetenergi' er det det samme - man kan vise og påstå hvadsomhelst, f.eks. udelade energiforbruget til at presse magneter mod hinanden, før de frastødes og 'leverer energi'.

Alene påstanden om, at der kan hentes mere energi ud, end der forbruges...
Avatar billede bjarne2411 Nybegynder
16. oktober 2011 - 08:46 #7
Indeholder mageneter da ikke energi?
Og hvis jo så må man da kunne tappe det og omsætte det.
Avatar billede buttwipe Juniormester
16. oktober 2011 - 09:38 #8
Imponerende at nogle i 2011 stadig tror der kan laves evighedsmaskiner og ikke mindst bruger en video fra Internet som argument.

Nåh, om ikke andet steg mit humør adskillige grader!
Avatar billede thov Forsker
16. oktober 2011 - 11:37 #9
Ja, Verden vil bedrages - Og bliver det også af horder af fupmagere. LOL