Avatar billede Stormeren Nybegynder
11. marts 2010 - 16:48 Der er 15 kommentarer

Gamer Bærbar

Hej

Jeg har prøver at finde ud af hvilken bærbar jeg skal ønske mig til min konfimation. Jeg kommer primært til at bruge den til at spille Counter Strike: Source
Da jeg ikke ved særligt meget om computere ville jeg spørge om i kunne anbefale nogen computere? Skærmstørrelsen skal helst være over 15'. Den skal helst være for under 10.000 Kroner
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 16:51 #1
Hvis det bare er counter-strike source, så kan du sådan set bare gå ud i elgiganten, men two secs. Så finder jeg nogle.
Avatar billede Stormeren Nybegynder
11. marts 2010 - 16:57 #2
Ja jeg ved det godt, men jeg begynder nok også på andre spil. Jeg har også Left 4 Dead 2 på Steam. Og jeg har lidt overvejet at begynder på World of Warcraft
Avatar billede besle Nybegynder
11. marts 2010 - 16:59 #3
Eftersom du kun skal bruge den til at spille source, behøves det ikke være en specielt dyr bærbar.
her er et par forholdsvis gode bærbare, til en fair pris:

Hp Pavilion Dv7-3130eo bærbar til 7080kr.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=769757

Hp Pavilion Dv7-3117eo bærbar til 5928kr
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=715531

Forskellen på de to HP bærbare, er processor, og grafikkort.

Msi CX620 019NE bærbar til 5696kr
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=778608

til de priser, ville jeg personligt tage MSI´en da den er godt og vel ligeså god som den dyre HP
Avatar billede besle Nybegynder
11. marts 2010 - 17:02 #4
For guds skyld, aldrig køb computer i Elgiganten. Købte en stationær der til min konfirmation, har aldrig gjort værre computer køb. 7000 ud af vinduet.
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 17:04 #5
Avatar billede Stormeren Nybegynder
11. marts 2010 - 17:05 #6
Jeg har også kigget lidt på den her
http://www.eu-computer.dk/shop/as8735g-t6600-6gb-28585p.html
Jeg synes den ser ok ud, men jeg ved ikke ret meget om pc'er
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 17:05 #7
besle, kigger du overhoved på specs?
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 17:08 #8
besle, kiggede du godt og grundigt på specs dengang?
Plus, stationære skal man selv bygge. - og du ved godt det er jo faktisk de samme produkter.
Avatar billede besle Nybegynder
11. marts 2010 - 17:12 #9
Ja det gør jeg, derfor forstår jeg ikke hvad du mener. Den MSI jeg foreslog kører med en I5 Dual core, der har hyper threading teknologi, og som har hyper speed, hvilket gør at den i stressede situationer yder op til 2.53 ghz, istedet for blot 2.26 ghz. Derudover har den ATI hd 5470 grafikkort, der kører med Direct X 11, og dermed skulle kunne trække både CSS, L4D2 og WOW, på mere end bare low graphic settings.
Avatar billede besle Nybegynder
11. marts 2010 - 17:13 #10
Dengang gjorde jeg ikke, men spurgte ovenikøbet til råds i Elgiganten, om hvad de mente, og de mente at det var klart de bedste valg jeg tog. hvilket jeg så ikke synes
Avatar billede besle Nybegynder
11. marts 2010 - 17:16 #12
Den sidste du kigger på der Stormeren, er ganske fin til prisen, og kan sagtens klare både L4D2 og WoW, plus andre spil. En god computer til prisen.
Avatar billede Stormeren Nybegynder
11. marts 2010 - 17:18 #13
Ja det ved jeg, men jeg ville lige vide om man kunne finde andre der var bedre til prisen.
Avatar billede haverslev Novice
11. marts 2010 - 18:07 #14
Avatar billede w0818 Nybegynder
11. marts 2010 - 21:57 #15
- hvis du har mod på en tysker så tag et kig på: www.deviltech.de