Avatar billede SteffanDybdal Nybegynder
11. marts 2010 - 16:47 Der er 3 kommentarer

Port Forwarding problem på Netgear cvg824g

Hey allesammen

Jeg har et problem med Port Forwarding på min Netgear CVG824G fra Yousee bredbånd.

Jeg prøver at Portforward 6000-6009 UDP og TCP og 7000 UDP og TCP men uanset hvad jeg har prøvet så virker det ikke.

Her er der et screenshot med samtlige mine net settings:
http://img532.imageshack.us/img532/9918/ggpodata.jpg

Jeg har prøvet at reset routeren til standart settings også port forward igen men det har heller ikke hjulpet.

Hver gang jeg tester mine porte på "Canyouseeme.org" får jeg Connection Timed Out/Connection Refused.. men der var en overgang før jeg resat til fabriks standart hvor jeg kunne få port 7000 til at virke nogle få gange men aldrig 6000-6009
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 16:50 #1
Din firewall, så som Windows Firewall, skal også ha det åbent. Da jeg har mange problemer slår jeg den bare helt fra. SÅ virker det :p forresten, hvorfor har du ikke automatisk? - er DHCP da fra?
Avatar billede SteffanDybdal Nybegynder
11. marts 2010 - 16:53 #2
Jeg har prøvet at slå min firewall fra.
Jeg har endda prøvet at afinstallere min software firewall også slå Windows firewall'en fra på samme tid og det gav intet resultat.

hvorfor har du ikke automatisk? - er DHCP da fra? <- Den forstår jeg ikke lige helt den må du lige uddybe da jeg kun ved lige præsis nok til at kunne klare basale ting.
Avatar billede snapper1 Nybegynder
18. maj 2010 - 20:46 #3
Kender godt selv til problemet. Du skal port forward din port på din Router.Derefter skal du fjerne fluebenet i Firewall Features under services i din Router også. Det skulle kunne gøre det.
M.v.h.
snapper1