Avatar billede petert Forsker
11. marts 2010 - 11:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til opsætning af diskutionsforum

Jeg søger kontakt med en der kan hjælpe mig med at lave et diskutions forum, jeg skal bruge til et forsøg.
Kort om forumet.
1. Der skal være lokind med passvord og kode.
2. man skal oprette sig med navn og e.mail og gruppe
3. man skal kunne oprette et emne man vil diskutere og alle i gruppen får automatisk besked via mail. når der er nye emner og nye indlæg.
4 man skulle meget gerne kunne gå ind og se hvad en bruger har oprettet af emner og hvilke emner brugeren har kommet med indlæg til.Statestik

Findes der noget standard der kan rettes til, eller hvordan skal jeg gribe det an ?
MVH
Petert
Avatar billede agni Nybegynder
11. marts 2010 - 18:32 #1
jeg ville nok kigge ind på
www.phpbb2.dk
og se lidt nærmere på det
Avatar billede petert Forsker
18. august 2010 - 18:31 #2
Jeg lukker dette spørgsmål.
Læg venligst et svar
Tak for hjælpen
MVH
Petert.
Avatar billede petert Forsker
07. september 2010 - 11:55 #3
svar