Avatar billede grimstrup Nybegynder
09. marts 2010 - 22:22 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Gratis program til blindskrift

Nu skal jeg altså til at have lært at skrive med flere end 2-3 fingre:)

Er der nogen der kender et godt program til at lære blindskrift med?

På forhånd tak:)

Mvh
Grimstrup
Avatar billede JArndal Nybegynder
09. marts 2010 - 22:58 #1
Avatar billede grimstrup Nybegynder
09. marts 2010 - 23:41 #2
Hehe - ja kender godt google;-), men at det findes af google er næppe garanti for at kvaliteten:)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2010 - 09:04 #3
http://www.typefastertypingtutor.com/

på dvd fra komputer for alle nr. 3 ligger et fuldt program af det med billeder.

m.v.h
Avatar billede JArndal Nybegynder
10. marts 2010 - 19:02 #4
men øhhh? Kunne du bruge det, eller?
Avatar billede grimstrup Nybegynder
11. marts 2010 - 22:42 #5
Ja jeg kunne bruge det - tak:)
Avatar billede JArndal Nybegynder
12. marts 2010 - 23:23 #6
så lidt :) husk at lukke spørgsmålet: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
og kig også lige på resten af dem her: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/grimstrup
(dem der ikke er grønne)
Avatar billede grimstrup Nybegynder
13. marts 2010 - 08:04 #7
Skal du så ikke skrive det som et svar eller er det mig der slet ikke forstår det;)?
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2010 - 08:37 #8
du skal bede den eller dem du vil give point om at lægge et svar du accepterer - sværere er det ikke
Avatar billede grimstrup Nybegynder
13. marts 2010 - 09:00 #9
Ok:)
treatmenice og Jarndal vil I ligge et svar?
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2010 - 09:38 #10
ok vent lige på svar fra jarndal
Avatar billede JArndal Nybegynder
13. marts 2010 - 11:33 #11
svar

(I fremtiden er google dit svar makker ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2010 - 11:44 #12
http://www.eksperten.dk/faq#faq-9

de 2 første linier er gode
Avatar billede JArndal Nybegynder
13. marts 2010 - 19:40 #13
øøhm? Hvor i mine indlæg laver jeg så meget som antydningen af at "svine ham til"?

Jeg giver ham et godt tip, så han i fremtiden ikke behøver at oprette et spørgsmål.

Det tager meget mindre af hans tid, hvis han bare havde googlet det fra starten.

Jeg håber da ikke der er nogen der er så nærtagene at de føler at jeg gør grin med ham. Det var da i hvert fald ikke meningen, så tag dig lige sammen treatmenice.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 08:56 #14
skriv pænt til folk hvis du vil have dem til at bevare respekt for dig.
det var som bare det jeg mente

det er ikke mig der har lavet reglerne herinde

du skriver nærtagende - nåh.
Avatar billede JArndal Nybegynder
14. marts 2010 - 13:20 #15
citér venligst hvor jeg har den mindste smule antydning, til ikke at tale pænt til ham?!
Avatar billede johnkoira Nybegynder
28. januar 2014 - 12:17 #16
Jeg ved ikke om du nogensinde fik svar på dit spørgsmål, men ellers kan du bruge siden http://www.skrivhurtigt.dk/

Her kan du helt gratis lære at skrive med alle ti fingre.