Avatar billede jediwannabee Nybegynder
09. marts 2010 - 20:52 Der er 6 kommentarer

Hvilket skærmkort er bedst??

Hej, ja nu skal i høre.
Jeg har købt en stationær hvor der skulle være et ATI Radeon HD4650 graffikkort i.. Men da jeg kom hjem så jeg på pakken der var et Geforce GT320 kort i. Begge med 1 gb ram..
Så skal jeg brokke mig, eller skal jeg være glad så glad?

Daniel
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2010 - 22:23 #1
Du skal bare være glad.
Efter hvad jeg har kunnet google mig frem til, er GT320 kortet noget bedre.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2010 - 22:31 #2
Har også googlet lidt og har ligesom john_stigers set at GT320 skulle være bedst.
Avatar billede jediwannabee Nybegynder
10. marts 2010 - 07:30 #3
Tak for hurtige svar. Jeg har også prøvet at finde lidt.
Gt320 er åbenbart så nyt at den ikke er på edbpriser.
Hvad er jeres svar vurderet på? Er stået lidt af siden geforce fx5600 :)
Avatar billede besle Nybegynder
10. marts 2010 - 10:10 #4
GT 320 er helt klart bedere end HD 4650, så behold det endelig. Selv er jeg ATI fan, men har læst på specsene omkring nævnte kort, og kan se at Nvidia´s GT320 er klart bedere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2010 - 16:45 #5
Svar er baseret på sammenligning af specifikationerne på de 2 kort.
Her er et svar, men deler gerne med andre :)
Avatar billede jediwannabee Nybegynder
08. juni 2013 - 10:27 #6
Har da helt glemt at lukke den

Besale du får point da du er den eneste der stadig har en profil.