Avatar billede papskib Nybegynder
09. marts 2010 - 20:11 Der er 2 kommentarer

Display-problemer

Hej Eksperter :)

Jeg startede for lidt siden spillet Mass Effect, hvorefter der kom en masse streger ned over skærmen og computeren frøs. Alt+tab eller ctrl+alt+del hjalp intet, så måtte manuelt genstarte computeren.

Under hele opstarten viste skærmen forskellige grafiske fejl, fx var der "sne" over det hele i starten og ved åbning af windows var der forskellige striber over skærmen i forskellige farver (ikke nødvendigvis samme placering hele tiden)

Når jeg åbner skærminstillinger virker det som om at computeren ikke længere ser mit ge-force 8800

screenshot kan ses her:
http://img690.imageshack.us/img690/9871/kkkkkkkv.png

kan nogen fortælle mig hvad der er galt?

tak :)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2010 - 08:59 #1
jeg har et godt bud på hvad det er - polygon fejl og det er desværre graffikkortet altså chippen der ikke har det så godt

tag det helt ud af maskinen i nogle minutter sammen med dit batteri på bundkort og sæt det i igen
instaler driveren til det og hvis den laver det igen kan det være windows men er sikkert kortet.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2010 - 09:00 #2
kør en stress test på det med det her program

http://www.passmark.com/download/bit_download.htm

m.v.h