Avatar billede Hrhald Nybegynder
09. marts 2010 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til computer

Hey,

Nu har jeg ik de store forventninger af min computer end at skulle kunne køre World Of Warcraft uden lag, og det klare den os meget godt i fuld opløsning, undtagen når jeg raider så lagger det helt vildt. har os prøvet at skrue ned for alt grafik i spillet men hjælper heller ik

Har lige fået sat et nyt grafikkort i plus ny strømforsyning på 750w da de ting brændt sammen for 2 uger siden, imens jeg vented på tingene blev bestilt hjem, lånte jeg en computer af en kammerat og efter min mening minder meget om hinanden men nu er jeg heller ik den helt store computer nørd hva angår hardware  . men hans computer køre de uden lag.

håber i kan hjælp mig med hva jeg skal gøre.

Her er lidt om computerne .

Min computer :

http://peecee.dk/upload/view/230806/full

Min kammerats computer :

http://peecee.dk/upload/view/230805/full
Avatar billede tof-toft Praktikant
09. marts 2010 - 16:45 #1
det kunne være styresystemmet, vista er verdens langsommeste system, xp er meget hurtigere, og windows 7 er også langt bedre end vista, nok også bedre end xp...
Avatar billede Hrhald Nybegynder
09. marts 2010 - 16:46 #2
Så enden skifte til xp eller windows 7
Avatar billede tof-toft Praktikant
09. marts 2010 - 18:27 #3
Ja, du kan mærke forskel, men prøv windows 7, kan klart anbefales...

Jeg kan se at du er ny herinde, så det med at give sig selv point før du lukker tråden, er måske ikke verdens bedste måde at få et svar på. jeg er personligt ligeglad med 30 point, men point er noget man giver for at andre løser ens spørgsmål, og point er egentlig ikke noget du betaler for!